perjantai 22. huhtikuuta 2011

somebody mixed my medicine

Jännää, miten tänään oli oikeastaan ihan mukava päivä, vaikkei tapahtunutkaan mitään kummempia. Oon ehkä niin tottunut angstailemaan yksinään, että jos tapahtuu vähänkin jotain, olen onneni kukkuloilla.
 
Aamupäivä meni vaihteeksi lueskellessa sosiologiaa ja jotain sosiaali- ja terveysministeriön paperinivaskaa (oon selkeesti lukenut todella hyvin kun en ees oo ihan varma mikä paperinivaska toi on).


Mun on pakko kuunnella aina lukiessani musiikkia, koska en muuten pysty keskittymään. Siitä nousee tosin usein myös sellainen ristiriita, että jään popittelemaan niitä biisejä ja hoilottamaan mukana, ja silloin en pysty ainakaan keskittymään lukemiseen. No jaa.
(Kuuntelussa oli näin vaihteeksi The Pretty Reckless.)


Lukukaverina mulla oli tällainen karvainen söpöliini.



Välillä tosin piti pitää pientä taukoa ja katsella vähän Briania ja Justinia. ♥ (Eli siis Queer as Folkia.)


Ja olin jostain syystä ottanut myös tällaisen kuvan, enkä ole ihan varma, mikä sen idea on. Mutta sovitaan nyt niin, että se kuvaa erittäin taiteellisesti sitä, että on kevät ja oli kiva käyttää ulkona aurinkolaseja. (Pystyin myös käyttämään Nallen lenkillä t-paidassa!)


Sanna tuli meille kylään joskus siinä illansuussa, ja nyt ei sitten nähdäkään taas viikkoon, kun se lähtee Kyprokselle. Yritän olla olematta kateellinen. Yritän vain ajatella tulevaa New Yorkin matkaa, niin ei ehkä tunnu niin kateelliselta.
Illalla näin sitten vielä Nooraa ja Lauraa. Oli semipelottavaa olla Lauran kyydissä kun se ei ollut ajanut autoa elokuun jälkeen, mutta kyllä se sitten loppujenlopuksi ihan hyvin meni. :D

Äsken kuvasin yhden tosi pelottavan videon, ja pohdin kovasti, kehtaanko edes julkaista sitä, kun olen siinä niin läppä. Ehkä huomenna sitten.

Selailin muuten eilen vanhaa blogiani, ja tajusin, että sillä taisi jopa olla muutamia lukijoitakin. Siis muitakin kun mun kavereita. Ei sillä, että teissä ois mitään vikaa, mussut! Te vaan tiedätte jo musta kaiken niin tuntuu vähän pöljältä selitellä tänne juttuja. Pitäisköhän koittaa vähän ryhdistäytyä ja yrittää alkaa kehitellä tähänkin blogiin jotain kiinnostavaa, että joku tätä lukisi. Voi nimittäin olla, että muita kun täntyyppisiä postauksia, joissa kerron lukeneeni pääsykokeisiin ja katsoneeni vähän telkkaria, ei kamalasti tule lähiaikoina olemaan, koska mulla on edelleen kamalia ahdistuskriisejä olla kameran edessä, enkä tee koskaan mitään. Vois siis koittaa keksiä jotain muita postausideoita. Ehkä tää tästä vielä.
Mietin kyllä sellaistakin, että kun tykkään leikkiä meikkien kanssa, että jos tulee onnistuneita tuotoksia, niin koittaisin niitä kuvailla tänne blogiin. Mutta katsoo nyt, onnistuuko sekään. Oon ihan liian itsekriittinen nimittäin. :---D

Nyt voisin alkaa taas katsella tota Queer as Folkia. Tosin harkitsin katsovani koko Gleen taas uudelleen alusta kamaliin vieroitusoireisiini. Lasken jo päiviä seuraavaan jaksoon... (Tekisi mieli kirjoittaa siitä vaikka mitä, mutten viitsi kun joku tulee kumminkin kiljumaan mulle, että oon kamala spoilaaja.)

Np. My Medicine by The Pretty Reckless


(Tajusin, etten ollut lisännyt tätä blogia blogloviniin, lol. Eli:
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti