maanantai 18. huhtikuuta 2011

i am wandering right through existence

Kuten tosiaan tuossa edellisen postauksen upeassa videossa sanoinkin, olen ollut suhteellisen elämätön viime kuukausina. Tässä on nyt kuitenkin satunnaisia kuvia liittyen hurjaan no-lifetykseeni ja kaikkeen muuhun täysin randomiin.

Pääasiassa olen keskittynyt pääsykoelukuihin, hieman vaihtelevalla menestyksellä. Hain siis kahdelle englanninkieliselle linjalle lukemaan sosiaalialaa, neljälle suomenkieliselle linjalle lukemaan sosiaalialaa, kolmeen eri yliopistoon lukemaan sosiologiaa ja yhteen yliopistoon lukemaan monikielistä viestintää ja käännöstieteitä. Hommaa on siis ollut ja tuleekin olemaan koko kevät.



Lukemisen lisäksi olen mm.

katsellut sata kertaa läpi suunnilleen kaikki dvd-boksini mitä mulla on,


käynyt äänestämässä (en nyt sen erityisemmin ota kantaa tähän vaalitulokseen, sanonpahan vain, että ei ollut mulle kovin mieleinen),


ruvennut saimaannorppien kummiksi,


kuunnellut ylipaljon The Pretty Recklessiä,


datannut liikaa (etenkin silloin kuin olisi pitänyt lukea),


ja katsonut muutaman kerran läpi kaikki Gleen jaksot. Ja surrut sitten sitä, kun koko sarja meni juuri silloin jenkeissä tauolle, kun katsoin viimeisen jakson, ja olen nyt joutunut sitten yli kuukauden odottelemaan seuraavaa. Se tuleekin sitten jenkeissä telkasta huomenna, eli luultavasti ylihuomenna pääsen katsomaan sen netistä, yay. (Kurt on vaan jotain aivan ihanaa.)

Sitten olen vähän nettishoppaillut.


Ostin vasemmanpuoleiset kengät Nellystä, ne on aivan ihanat. Olen aika korkokammoaja, koska mun jalat alkaa tehdä itsemurhaa aina kymmenen minuutin jälkeen, mutta nuo tuntuu tosi hyviltä jalassa.

Sitten tilasin pari uutta lelua Netanttilasta. (Ja aion maksaa nuo osamaksulla, ei mulla noihin muuten siis olisi rahaa.)

Sony Bloggie -videokameran tilasin lähinnä sen takia, että saisi sitten kunnollisia videoita New Yorkin reissulta. Ja tuo toimii myös hyvin pokkarin korvikkeena, kun tuolla saa still-kuviakin.


Ja sitten nappasin aleista tollasen HP:n miniläppärin ostoskoriin. Matkustelen aika paljon esim. Riihimäki-Jyväskylä -väliä, ja tuo on hitusen kätevämpi sellaiseen kuin tämä järkäle millä nyt datailen. Ja siellä Nycissäkin voi olla kätevämpi, jos on kone mukana, jos tarttee jotain osoitteita tai karttoja kattella. Kun meillä on tosiaan hotellissa ilmainen wi-fi.

Joo, ja mun tosiaankin pitäisi säästellä nyt rahaa sitä matkaa varten, eikä shoppailla yhtään enempää. Onneksi kuitenkin lennot ja hotellit on jo maksettu, ettei niistä tarvitse huolehtia. Olisihan se toki kivaa sitten syödäkin siellä jotain ja sillein, joten sitä rahaa tosiaan tarvitsisi olla.

Eipä tässä varmaan sit muuta. Olin lauantaina rakkaan friikkiporukkani kanssa viettämässä iltaa baareissa, ja kuvasin sitten erittäin nerokkaita videoita, ihan tarkoituksena laittaa tänne. Sitten niitä äsken katsellessani totesin, että joo, ne videot tosiaan tuntuivat sillä hetkellä fiksuilta, mutta ulkopuolisille ne luultavasti näyttävät vain känniseltä idioottimaisuudelta. Plus niissä kiroillaan ehkä hieman turhan paljon. Ja jokaisessa videossa lauletaan Rebecca Blackia. Ja monessa videossa mainitaan Justin Bieber. En siis tiedä, ovatko ne kenenkään mielenterveydelle hyväksi.

ps. Lemppareista lempparein biisi tällä hetkellä, ja on ollut jo aika kauan (muiden The Pretty Recklessien, Adam Lambertin ja randomin Gleemusiikin ohella):


Plus tää on niin nyyhkybiisi ettei mitään rajaa. Jokaisella ensimmäisellä sadalla kuuntelukerralla olin itkun partaalla kuunnellessani tätä, joskus jopa itkinkin. Nyt oon suunnilleen tullut immuuniksi, mutta silti tulee surku, kun kuuntelen tätä. Mutta tää on kyllä aivan ihana. Kurtin ääni on jumalainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti