keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

stronger than before, when your life becomes a war, set the world on fire

Ai että tätä mun postaustahtia vois melkein juhlia... Näin mukavasti taas yli viikkoa myöhemmin pläjäytän tähän nyt pari videota. Meinasin jo, etten kuvaisi videoita enää ollenkaan, kun Sanna sanoi, että kuulostan videolla teennäiseltä (thx hun, tulen muistamaan tuon kommentin aina :D), mutta kuvasinpa nyt kuitenkin. Se tuntui fiksulta ajatukselta näin kahden maissa yöllä. Älkää välittäkö räjähtäneestä olemuksestani, ja siitä, kuinka viimeistelemättömiä videot ovat. En osaa (eikä mua huvita) pahemmin editoida, joten ne on nyt tolleen hienosti pötköön kuvattuja, ja niissä on selkeästi mietitty, miten saan parhaiten esiteltyä esittelemäni jutut... Plus tietysti myös mietin etukäteen, mitä sanon. Ja tuo nariseva tuoli........

Ehkä nyt lopetan ranttaamisen, kohta kukaan ei edes uskalla katsoa noita (as if niitä olisi kamala ihmisrysä edes katsomassa :---D). Tässäpä nyt kuitenkin tulee NYC shopping part 2 ja 3, eli vaatteet ja kaikki random. Pitäisi ehkä koittaa niitä kuvia saada Lauralta koko reissusta, että saisi niitä dokumentoitua tänne. Mulla on tosin sieltäkin videoita. Beware...

Vaatteet:


Randomkama:


ps. Olen totaaliaddiktoitunut Tumblriin, vaikken osaa edes käyttää sitä. Se on kumminkin kiva. Mun oma blogini siellä on hyvin keskeneräinen, mutta anyways.

1 kommentti:

  1. Oot törkee. En sanonu noin. Ja kaikki on violettia. Naaaaa. Senkin.

    VastaaPoista