tiistai 7. joulukuuta 2010

köh

Mun vastustuskykyni on kyllä niin pohjaluokkaa, että ei ole toista... Onnistuin siis tuossa viime torstaina nappaamaan itselleni mukavan flunssapöpön+kurkkukivun+satunnaisen yskän. Sitä sitten olen tässä viime päivät yrittänyt parannella.
Perjantaina mulla oli viimeinen koulutuspäivä, viikonloppuna sain nauttia Sannan ihanasta seurasta, ja maanantaina oli taas pakko katsoa linnan juhlat äidin kanssa. Joku näissä joulukuun perinteissä on, ettei niitä vain voi muuttaa. Jouluaatonkin on aina mentävä samalla kaavalla. (Ja joulupäivän, jolloin meillä kukaan ei yleensä poistu sängynpohjalta muualle kuin syömään. Myöskään pyjamia ei riisuta koko päivänä. Ah.)
Tänään mulla alkoi työt postissa, kädet ovat aivan täynnä paperiviiltoja (käsien pesu on ihan tuskaa, kun saippua onnistuu aina kaivautumaan haavoihin...) pahvilaatikoiden taittelusta. Mietin myös, että jos tämänpäiväinen joulukorttimäärä, joka meillä oli lajiteltavana oli pieni, niin missä liemessä mä olen sitten 15. päivän jälkeen...

Mä tahtoisin postata jotain tajunnanräjäyttävää, mutta nyt ei vain irtoa. Halusin vain vähän päivittää kuulumisia. 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti