maanantai 22. marraskuuta 2010

the new beginning

Tästä se uusi blogi sitten alkaa. On ihanaa aloittaa ihan alusta, kun sekä blogi, että ajatukset ovat selkeämpiä uuden alun ansiosta. Myös uutta motivaatiota pukkaa, kun koko blogi ei ole sitä entistä sekavaa sössöä. Tiedän, että tulee olemaan outoa kirjoittaa uuteen blogiin näin aluksi, ja ikävöinhän mä tietenkin sitä vanhaakin, mutta mä tiedän, että tää uusi alku tulee olemaan hyvä juttu.

DSC01850_minä1
Moi.

Kuvasin tänään.

DSC01896_tassu1
DSC01917_nalle5
DSC01935_lamput1
DSC01956_oksat1
DSC01957_lamppuoksat1
DSC01893_nalle3
DSC01894_nalle4
DSC01865_taulut1
DSC01827_riikonalle1
Okei, tämän kuvan otin eilen. Toinen haukuista on meidän hoitokoira Riiko, joka lähti tänään kotiin.

DSC01913_nalle2
DSC01912_nalle1

Tulevista postauksista tulee kyllä fiksumpia (mulla on jopa ideoitakin!), mutta nyt oon aivan liian väsynyt kirjoittamaan mitään järkevää. Huomenna täytyy taas herätä aikaisin koulutukseen. Tänään istuessani siellä mietin kyllä, että mitä helvettiä teen siellä. Mutta eipä siinä mitään, mielummin tunnen olevinaan tekeväni jotain, kun vaan istun kotona ja jumitan.

Nyt täytyy varmaan käydä nukkumaan.

ps. Banneri ja ulkoasu tulee luultavasti muuttumaan vielä, mutta näin alkuun tämä saa kelvata. 8)
pps. Tajusin muuten, että vanha blogini olisi vajaa viikon päästä täyttänyt 2 vuotta. Onhan silloin jo aikakin aloittaa alusta. 8D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti